nyår

yes, då var det redan nyår. och jag känner att år 2010 kommer att bli mitt år. jag har väldigt mycket planer och jag ska verkligen ta tag i mitt liv detta året, utan att ha en massa nyårslöften. men, jag ska skriva upp vad jag ska göra under årets gång. sånt som jag velat göra så länge men aldrig tagit tag i. yes, det här blir bra.

men på tal om ikväll då. det blir trerätters middag hemma hos matti tillsammans med tolv andra. sen blir det nog att stanna där hela kvällen. och min outfit provade jag nyss fram. det blir inget nytt utan lite smått och gott som jag hade i garderoben. så nu väntar jag bara på sarah som är på systemet sen drar vi nog igång snart. skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0