världens bästa vänner

bild från frida-tidningen för herrans många år sedan, då vi kom trea i spice girls-tävlingen "look alike". jo, men visst var vi lite lika? jag hade också bästa outfit av alla 3000 bidrag. så jag tackar mamma som sydde den! nostalgi!

 

tack än en gång mina fina vänner, bättre vänner kan man inte tänka sig. alltid när vi ses är allt som förut. det kommer alltid att vara vi (och sarah). älskar er så mycket och det gör ont att vi alla bor så långt ifrån varandra. men de här guldhelgerna blir antagligen så mycket mer speciella så jag är ändå glad att vi inte bor så nära varandra. då får man längta, och sakna! tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: mamsen

herregud, detta känns länge sen:)men kul hade ni, o jag oxå för den delen, kul med gamla kort hi hi..

2009-12-05 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0