äntligen helg

ja, vekligen. ledig hela helgen lång så det känns underbart. riktigt lyxigt.
planerna var att bara vara hemma hela helgen och mysa men nu ringer linn stup i ett och tjatar om att jag ska följa med henne ut ikväll. hm, visserligen var det länge sen vi träffades och visst skulle det vara sjukt kul men vet faktiskt inte om jag orkar. det som känns jobbigt med att ha helkväll är dagen efter, hela söndagen kommer att vara förstörd bara för att man kommer ligga i sängen halva dagen och må sådär jobbigt "halvdåligt". men jag är ju ändå sugen, hm, få se vad som händer. linn ringde iallafall i morse och var överlycklig för att det va så fint väder och solen sken, själv ser jag bara högar av snö. men jag ska inte klaga, om en vecka ligger jag och steker i 25 grader med en drink i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0