en liten historia

måste bara ägna ett inlägg åt en rolig incident som hände på jobbet här om dagen. det var jag, thomas och sandra som jobbade och jag kommer upp i butik efter att ha vart nere på lagret ett tag och frågar vart sandra är. och thomas svarar att hon är på toaletten (vilket händer kanske 20 gånger under en jobbdag). och jag och thomas står och funderar och tittar på varandra samtidigt som han står och dricker vatten. sen säger han: "hon kanske har fel på prostatan". och jag fortsätter tittar på honom och väntar mig ett uttal om att han skojar men istället kommer han på sig själv hur fel det blev och sprutar ut allt vatten han har i munnen över hela mig. haha, han trodde på allvar att tjejer hade en prostata. nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0