gum gum


söta söta gum-gum. alltid när missen märker att man är på väg ut någonstans kommer hon och jamar och ställer sig upp mot  benet, för jag har lärt henne att om hon gör det så lyfter jag upp och gosar med henne och nu vet hon det så väl så det börja bli lite jobbigt nu, haha. och nu bara för jag har lärt henne det så måste jag ju lyfta upp henne varje gång, men jag får helt enkelt skylla mig själv :). hon är ju så go så man kan ju iallafall inte låta bli.

annars har jag blivit en kompis rikare idag. satt i busskuren på väg till sumpan i dag (skulle hälsa på min kära bobis på jobbet) när det kom fram en tjej och frågade om vägen till stan. jag började mumla och fattade inte själv vad jag sa men sen kom vi iallafall fram till att hon skulle åka med samma buss som mig till sumpan för att sedan därifrån ta tunnelbanan. så vi satt och små pratade hela vägen och bytte nummer. inte ofta man börja prata med någon man inte känner, iallafall inte i stockholm, här är det typ förbjudet. så det var ju trevligt.

under kvällen nu har jag och söt ätit hamburgare och nu blir det top model. tvingar tobias att se det två kvällar i veckan och jag vet att han också tycker om det, även fast han egentligen inte vill erkänna :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0