nyklippt


klippte mig idag som sagt, hos kristian på altoego på birger jarlsgatan. och det var grymt! han var grym! han förstod precis hur jag ville ha det. och han var inte en utav dem som envisas med att föna det fluffigt och dant vilket gav han lite pluspoäng. däremot lyckades jag inte vara stark nog att stå emot klippningen på längden som jag sa att jag skulle göra. man känner sig lite halvdum när han frågar eller snarare påpekar att det var länge sen man klippte sig och så vidare. han tycker ju säkert att det ser för jäkligt ut och då vill man ju helst göra som han säger. men jag var noga med att det skulle klippas ytterst lite! men som sagt, han var grym! såklart kommer jag att fortsätta gå hos honom men absolut inte ofta, 650 kroner för en klippning är rätt saftigt! det är dyrt att vara fin i stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0