semlor


tobias hade uppskrivning idag och tyvärr klarade han det inte, två poäng ifrån. riktigt synd. men uppkörningen är på fredag och nästa chans för uppskrivning antagligen nästa vecka så det är bara att hålla tummarna. själv var det fyra år sen jag tog körkort nu, helt sjukt vad tiden går fort. jaja, nu sitter vi iallafall här och tröstäter lite semlor på fettisdagen, inte för att någon av oss egentligen tycker om semlor utan bara för att, för själva sakens skull. först hade jag tänkt strejka och inte äta någon alls men då påminde thomas på jobbet mig att han inte trodde att någon skulle bry sig speciellt mycket, och det har han nog ganska rätt i :).

Kommentarer
Postat av: mamsen

ja dom ser ju jättegoda ut men jag hörde att en semla kostar över 30 kr i sthlm:( vad kostade dessa två? och ang thomas så har han ju alldeles rätt om dig ha ha ha kram mamsen:)

2009-02-25 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0