snowboard

fasen vad kul!!! nyss hemkommen efter en heldag uppe i romme i borlänge. har åkt snowboard för första gången och jag kan ju säga som så att det är ju inte det lättaste. "hoa" vad jag har trilliat i backarna hela dagen och nu sitter jag här helt öm över hela kroppen och gissar på att det kommer bli svårt att gå imorgon och att min hud har fått en mer blåaktig ton. men det var så jäkla kul så det var det värt. värt vartenda litet blåmärke.
en sak jag måste bli bättre på är tålamod. för redan efter kanske 100 meter i backen (första åket) låg jag och gnällde att jag inte kunde och att jag inte fattade hur man gjorde. man blir ju såå irriterad att man har lust att slänga den där brädan åt helvete, och för att inte tala om alla gånger jag trillade. kan nog inte ens räkna dem på både mina och tobias händer och fötter. MEN, jag fortsatte försöka och sen blev jag ju så jävla grym ;), kanske inte enligt tobias men jag lärde ju mig ju iallafall att åka. lite. jaja, hur som lär det bli fler gånger. grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0