ta till saxen

tillbaka efter morgonens powerwalk. nu ska jag bara hoppa in i duschen sen blir det raka vägen mot frissan. vi fick fribiljetter från jobbet och det tackar man såklart inte nej till. men jag har fortfarande inte bestämt riktigt hur mer än att det får bli snedlugg igen, men en lite längre denna gång. och sen har jag också bestämt att han inte ska få klippa något på längden. nu är det perfekt, långt med ojämna toppar. det värsta som finns är när man går därifrån och det verkligen ser nyklippt ut. men frisörer brukar vara bra på att övertala en med; "bara en cm i topparna", men jag ska verkligen stå på mig idag och våga säga nej :). klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0