det man hittar det får man


yep, så är det. upphittade glasögon på jobbet för många veckor sen. och vi har till och med skämtat om dem i flera veckor, men idag tog jag beslutet att ta hem dem, för det man hittar, det får man ju som sagt. jag ändrade faktiskt uppfattningen om dem idag. lite ozzy osbourne men jag gillar det. annars har dagen på jobbet gått bra. ingen gluten och nu ska jag steka korv och tillbehören blir ketchup och räksallad, inget bröd alltså. ja, jag tjatar, men jag måste få tycka lite synd om mig själv ett tag! mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeet!

2009-07-03 @ 22:52:09
Postat av: lulle

haljjååååå jag var ju också och hälsade på hajmtak!!!!!!!!!!!! det skriver du aldrig!!!!!!!!!! är jujje obetydjjig??

2009-07-04 @ 01:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0