magkort


det har varit full fart hela dagen här hemma. så just nu känner jag mig helt slut. man är inte van att leka med en fyra-åring :). men ikväll blir det kalas. planerad förfest hemma hos tuss sen bär det av mot kalmar. linn är också påväg hem från stockholm nu i bussen så drickan är inhandlad till henne också. på schemat står också att möta upp sooen  i kalmar. så nu måste jag nog helt enkelt fixa mig iordning. tjo!



update: sa till min lillebror nu att jag skulle gå upp och göra mig iordning, varpå han frågade vart jag skulle. svarade att jag skulle ut och dansa och då säger han: "men du är alltid ute och dansa när du kommer hem, och kommer alltid hem sent på natten". hm.

Kommentarer
Postat av: Sooen

Åh längtar! :)

2009-07-22 @ 17:48:55
Postat av: vesna

söt bild =)

2009-07-22 @ 18:39:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0