som förr i tiden




resan hem igår gick väl sådär måste jag säga. som sagt träffades jag och sarah upp på en bar innan vi begav oss på några glas vin, och fortsatte även smuttandet under hela resan hem. tåget var redan försenat från centralen så vi kom iväg tjugo minuter senare än planerat. men tåget tog igen lite tid under vägen tills vi var tvugna att stanna för att plocka upp mer än hundra personer som kom från ett tåg som hade gått sönder. så vi missade vårt byte i alvesta och fick istället sätta oss på en buss som tog två timmar extra. kul. verkligen! och stackars tuss som satt hemma och väntade på oss. men kvällen slutade iallafall bra. mys med tjejerna i tuss nya lägenhet med öl och godis. sen sov alla i samma säng som förr i tiden och jag vaknade med världens ryggont. kunde knappt resa mig i morse och kan knappt röra nacken idag. tror att sängen var lite för mjuk för min förstörda rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0