överrasknings-/poolparty för thomas











'


bild 1. thomas efter att ha blivit islängd i poolen 2. tommy tycker att incidenten på kort 3 var väldigt rolig 3. försök med att röka ur en partyhatt (gick nog sådär) 4. moi 5. vem dansar sexigast? (lekarna som hörde till tipsrundan) 6-10. poolbilder av olika slag 11. lugnet efter stormen 12. marcus, thomas och jag 13. festen börja spåra 14. och när ens ögon inte är lika stora är det nog dags att gå hem, inga namn nämda axel.

vilken kväll det var igår! fasen vad kul vi hade. kvällen började med att thomas blev överraskad (vi hade alltså bara lurat honom att vi skulle till grönan) med en födelsedags-/poolfest då han blev "kidnappad" med filt över huvudet vid gatan nedanför huset och sen islängd i poolen. såklart hade jag tagit med extrakläder. det svåra för mig var att få så att han inte tog på sig sin nya skjorta som han hade köpt. men jag körde bara med att det nog var kvavt ute och att det nog var bättre att ta på en kofta istället och sen byta om. är jag inte lite bra? sen fortsatte kvällen med tipsrunda där man absolut inte kunde veta svaret eftersom frågorna avgjordes i tävlingar senare under kvällen. väldigt väldigt roligt. höjdpunkten under hela kvällen var nog när alla hoppade i poolen vid ett-snåret och vi babade säkert över en timme. helt underbart. kvällen slutade vid halv tre någongång, och jag säger bara det, hemmafest är det absolut bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jävlar vad kul det var :D :D underbar kväll o natt :)

2009-07-19 @ 18:21:49
Postat av: Josse

håller med dig och ovanstående kommenterare :)



funderar på att sno lite bilder till facebook, får man? :)

2009-07-19 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0