det är inte rättvist


älsklingen sara lagade världens godaste rätt nyss. quinoa med kyckling och svampsås. och, den var laktosfri. grejen är att jag har haft problem med min mage den senaste tiden, kanske tom det senaste halvåret men har aldrig riktigt tänkt på varför. jag får kramper och den ömmar så fort jag äter mat så att jag knappt kan stå upp ibland. sen idag kom jag på att jag skulle testa att vara utan både laktos och gluten i några dagar och se ifall det blev bättre. och ni ska veta, redan efter första dagen känns det underbart. fast jag egentligen hade hoppats på att det skulle göra ont, för då hade det ju varit något annat fel. vad ska jag nu äta istället för mina baguetter med mycket smör och mycket ost. hm, kan inte ens föreställa mig ett liv utan. idag åt jag en sallad (från svarta lådan), och då enbart sallad, ingen cous-cous eller pasta till men med kyckling och utan sås. inget vidare gott. men det är väl lika bra att vänja sig. gråter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e så kul o laga mat åt så tacksammma hungriga! =) PUUSS (saramariar.blogg.se)

2009-07-03 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0