19,5 - gänget

soft kök o bar


hemma efter en kväll på stan. tog en after work med detta underbara gäng på soft kök o bar. thomas hade besök från, ja, vad det nu var för land han kom ifrån, så det firade vi med lite öl. egentligen skulle jag åkt hem tidigt och städat tills sofie och daniel kom men icke. kom istället hem en halvtimme innan utsatt tid och stressade sönder mig för att få lite ordning och reda i lägenheten, och tänka sig, jag hann!

dagen på jobbet var däremot inte bra. har varit på riktigt dåligt humör och känt mig irriterad på allt och alla. jag kan nog räkna de gångerna på en hand som jag och thomas tilltalade varandra idag. thomas var ju bara tyst för att jag var tyst, stackarn. förlåt bästaste för att jag förstörde din dag. det ska gottgöras!

nepp, nu ska det sovas. godnatt!

Kommentarer
Postat av: josse

tackar för den bilden...!

2009-06-07 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0