en onsdag i småland




bilder från "sommar"-allsången på onsdagen. det var verkligen hur mysigt som helst. jätteduktiga artister, fint väder och lotter. jag vann två stycken creme-vita ljus. och tanten i luckan var väldigt envis om att jag skulle välja någon annan färg. hon tyckte den gröna var fin och att "nu är ju svart så modernt" (vad nu hon vet om det), men jag svarade med att vitt mer var jag. sen bar det av hem till tuss där vi bestämde (eller rättare sagt, där jag tvingade henne) att utgång stod på kartan. så vi fixade skjuts och hällde upp vin. sen var vi pågång. det blev ernesto bara för att det var mest folk där, annars var det i princip tomt över hela stan, och väl där inne träffade vi på niclas och javar och det blev en hejdundrandes kväll. riktigt riktigt kul! och bevisen kommer här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0