i mina jeansshorts

gamla avklippta second hand-jeans


morgonen var ju tyvärr inte lika kul som gårdagen. trött som bara den pallrade jag mig upp till jobbet. men fyra arbetstimmar gick fortare än väntat. roligare var det i morse innan jobbet när jag och sarah gick till affären och köpte cola. vi blev då stoppade av massa val-nissar som tvingade oss att gå in och rösta. men tyvärr var det svårare att genomföra än att komma in i egypten (vilket många gånger kan vara ett helvete). varför alla dessa olika loaler? kan inte alla få gå till vilken  lokal de vill. så, pga att jag måste åka till solna stad för att få lägga min röst kommer jag nog vara "soffliggare" i år. de får faktiskt skylla sig lite själva. men en snubbe som kampanjade för folkpartiet erbjöd sig att skjutsa oss till vallokalen i solna klockan halv sju när han slutade (även fast han vet att vi kommer svika hans parti), så man ska aldrig säga aldrig. för övrigt var tanterna galna på oss bara för att vi sa att vi inte brydde oss så värst mycket och för att jag inte ens hade öppnat mitt kuvert med min vallapp i. hm!

Kommentarer
Postat av: Carl Tobias Adamsson

Vilken hjälte han var i folkpartiet!

2009-06-10 @ 08:06:58
URL: http://www.jag.se/ganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0