mardröm

o gud, vaknat efter en helvetesnatt. drömt mardröm precis heeela natten. och den var så jäkla lång. vaknade klockan sex i morse och ville knappt somna om (och då var det ändå ljust ute). phu! jag sa redan i går att jag trodde att jag skulle sova dåligt eftersom jag var hemma själv (brukar alltid göra det) men sen blir det så här, värre än jag kunnat ana. åh! jaja, ikväll kommer iallafall lulle till mig och gör mig sällskap, vi ska planera lite smått om framtida ting!

nu skulle jag vilja skriva att "jag ska ut på powerwalk" men tyvärr vet jag faktiskt inte om jag orka (lat som jag är), det återstår att se. för övrigt har jag ledig dag idag. tjo!

update: nu blir det jobb iallafall, klart att man ställer upp. Zzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0