midsommarafton på väddö













bild 1. pyntning av bilen för att göra en fin entre. 2. las palmas - nattens feststuga. 3. blomplockning a la freddy. 4. tommy har gjort sig midsommarfin. 5. jag och thomas vid matbordet. 6. jordgubbar i massor. 7. jag på bryggan. 8. thomas plockar upp ölen ur vattnet som flytit iväg efter att jag lagt dem på kylning, hm. 9. knäckebrödsleken, vilket lag äter upp först? 10. struthattsfotboll för hela slanten. 11. mattias bjuder på gitarr och sång som vanligt. 12. jag och mattias har jäkligt kul. och detta var faktiskt också kvällens sista bild.

tack än en gång för en grym kväll! kram till josse som fixade och alla andra (ink. josse såklart) för trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0