mysdag

gud vilken mysig dag det har varit. som jag har sagt många gånger tidigare var vi på ölands djurpark. jag, mamma, lillebror, mammas kompis ulrika och hennes två barn plus ulrikas två syster-söner. vi har bara gått runt och myst i solen, kollat på alla djuren, åka karuseller och ätit glass. ingen stress utan bara mys hela dagen lång. så ikväll kommer jag att sova gott.

jag vaknade inatt av att teodor kom in till mig runt fyra och ville sova hos mig. han låg kvar i kanske en minut innan han förstod att det blev för trångt. så istället kom han in klockan sex jättepigg och ville att jag skulle vakna men jag var knappt vid medvetandet, så då la han sig bredvid mig så somnade vi om tillsammans till klockan halv åtta. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0