nära döden upplevelse

var tvungen att åka in till stan idag för att hämta nycklarna till jobbet imorgon, och det första mina älskade kollegor säger till mig är "gud vad du ser ut". jo, man tackar! har haft världens huvudvärk hela morgonen vilket nog berodde på bubblet igår. jaja, nog om det. det jag ville komma till var att när jag kom hem igen så var sarah hemma hos mig. jag trodde också att linn dykt upp men sarah sa att hon inte hade kommit än. så vi satte oss i köket då sarah helt plötsligt kollar bakom mig och skriker som en galning. jag kom faktiskt inte riktigt ihåg vad jag tänkte mer än att jag blev riktigt rädd och vågade knappt titta. sen vände jag mig om och då ser jag en mörkklädd, lång figur som håller en stor kökskniv i handen. såklart börjar jag också skrika som en galning. och ja, det var linn som hade klätt ut sig. sen börja linn och sarah att asgarva och jag själv sitter och skaka. snällt! tack! fint!


nu: pizza med syster och lulle!


Kommentarer
Postat av: BOBBIS

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖR HAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!

2009-06-14 @ 18:50:19
Postat av: mamsen

men stackars dig, de här lät ju farligt, inte för att jag var snäll o kastade en spindel på dig men detta kan ju faktiskt vara riktigt farligt, ska aldrig mer skrämma dig gumman!

2009-06-15 @ 09:01:11
Postat av: syrran linn

hahhaaaaaaaaaaaaaaa :D dina ögon ploppade nästan ut

2009-06-15 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0