som i bullerbyn



sista dagen för anna (chefen) på jobbet idag. tråkigt tråkigt, men roligt roligt att hon snart ska få en liten flicka. annars har det varit en väldigt rolig dag. satte bland annat en lapp på thomas rygg idag när vi jobbade där det stod: "jag hjälper dig gärna. /thomas". haha, och så gick han runt ett bra tag sen var det en kund som sa till honom. vad har jag att säga till mitt försvar? förlåt bästaste, men jag är faktiskt bara 22!

och längtan efter midsommar ,skärgården och tältet blir bara större och större. bara två dagar kvar nu!

nu: thaimat.

Kommentarer
Postat av: Josse

Det gör mig glad att höra att du längtar! Det gör jag med! Faaaan så kul vi kommer få det! All in, min vän! :) Puss!

2009-06-17 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0