tre saker

för det första: dagen på jobbet - evelina var inne med sin lilla bebis levi. så söt att jag nästan dör. och efter jobbet var jag och thomas tvungna att gå på ett möte i röhnisch-butiken för att diskutera hur norrlandsgatan kan bli en bättre gata. hur man får dit fler kunder. både jag och thomas är ganska ointresserade av hela grejen så vi satt mest och skrattade och drack vin. det var seriöst med namnlappar och allt. sen skulle man skriva ideer på ett papper och ja, vi kom väl inte fram till så värst mycket.

och för det andra: efter mötet åkte jag hem till mig. från stureplan till stadsbiblioteket, in på ica och sen vidare hem till haga norra. och precis när jag ska hoppa av bussen hör jag: "ursäkta, du har en lapp på ryggen". så där har jag gått hela vägen hem med en lapp på ryggen som det stod "thomas" på. fint. men i och för sig, jag fick väl skylla mig själv om man tänker på mitt bus dagen innan (men thomas grej var lite taskigare än mitt), gråter!

och för det tredje: nystädat och klart hemma hos mig tills sara och christer kommer imorgon för att vara "barnvakter" under helgen. och imorgon ska jag upp tidigt och packa för som sagt, nu nalkas det midsommar och skärgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0