drömmar

jag har haft världens världens bästa dröm inatt. jag kommer ihåg exakt vad den handlade om och allt var så bra. som vanligt är det svårt att förklara men jag fick iallafall mitt drömjobb på ett riktigt märkligt sätt, jaja. nu vakande jag upp utan detta drömjobb även fast jag i ca 10 sekunder efter att jag vaknat hoppades på att drömmen skulle vara sann.
annars har jag sovit väldigt konstigt inatt, somnade som vanligt på soffan allt för tidigt under melodifestivalen. sen vaknade jag klockan halv tre och började titta på en film som precis hade börjat på fyran (sover alltid med tv:n på när jag är själv) och kollade klart på den till klockan fyra och sen somnade jag om igen och drömde drömmen. sen var jag uppe i ottan och fick en tid direkt i tvättstugan. det är söndag och man ska sova ut men inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0