magen krånglar

jag blev sjuk i lördags nere i egypten. låg i sängen hela dagen, svettades, var riktigt dålig i magen och sen hade jag också kramper i magen. kunde knappt stå upp. sen dess har det väl blivit bättre men jag har fortfarande kännt mig spänd i magen och igår blev jag dålig igen. så nu sitter jag här och väntar på att vårdcentralen här i haga norra ska ringa upp mig. pratade med vårdguiden förut och de tyckte absolut att jag skulle kolla upp det eftersom att jag varit utomlands. fasen, känner ju verkligen att jag behöver vara på jobbet idag. min chef ska iväg till doktorn hon också för att hon är gravid och nu kanske hon måste jobba istället bara för att jag är sjuk. och eftersom jag aldrig är sjuk så känns det så dumt när man verkligen blir det, varför vet jag inte. men känner mig helt enkelt bara dum. jaja, vi får se vad de säger, kanske kan jobba idag iallafall, provsvaren kommer väl inte med en gång?!

update: klockan halv 11 ska jag på undersökning, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0