nu vill jag bara fly - igen

mitt andra hem

spanien - gran canaria. här har många många månader spenderats

jag hatar sånna hära dagar. då man är ledig och bara sitter hemma. och då är det ju klart att man alltid drar sig till "de speciella gamla bilderna". så nu sitter jag här och längta mig bort. inte för att jag inte trivs med mitt liv just nu, för det gör jag verkligen (underbara vänner och familj, stockholm och världens bästa jobb) ,MEN sen tänker man ju på att man bara är 22 och jag vill inte riktigt börja jobba på allvar än. jag vill så mycket mer innan, inte bli fast. så, absolut kommer jag att åka iväg igen, kanska för jobb, kanske för plugg men jag ska iallafall åka. när vet jag inte men absolut inom närmaste året! så bestämt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

men lilla vännen,kom hit istället..men jag antar att de inte är de du menade, men vi saknar er nu!lillebror fråga ofta när ni kommer, tänk att han kan cykla UTAN stödhjul nu, i onsdags cyklade han till gympan första gången, det gick hur bra som helst, han är sååå stolt!:)hoppas vi ses snart, kram mamsen..

2009-05-07 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0