på norrlandsgatan

jag och min bästa vän


hemma efter jobb och mingel i en ny butik på norrlandsgatan. salomon hette den så jag och thomas ställde upp och gick dit för att önska lycka till och ge en bukett blommor, men det bästa var såklart att de bjöds på alkohol och snittar. så några öl senare hoppade jag på min cykel mot solna. och de här bilderna togs precis innan avfärd. jag ser väldig le ut på båda bilderna men kände att det varit så dålig uppdatering (tussen klagar) de senaste dagarna att jag bjuder på det! nu ska jag lusläsa nya plaza kvinna och solo sen sängdags! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah :) Bra att du lyssnar på dina läsare!! Du skulle varit här nu när det är en Therése och Michelle-film.. Det är bäst att ha filmmys med dig för vi njuter lika mycket båda två :) I helgen blir det vin, öl och massa sooool!! Godnatt min eeeenda vän!

2009-05-27 @ 22:40:06
Postat av: Anonym

vilka sjuuukt bra bilder! :)

2009-05-27 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0