riche east

090509

inte en enda bild tog jag igår, jag som alltid är paparazzi. men kvällen var iallafall riktigt trevlig. som sagt började kvällen hemma hos mig med syster, sen åkte vi vidare in till riche men när de stängde klockan två mötte vi upp kenny, jimmy och jocke på east, alla från kära nybro. plus att vi under kvällen stötte på ytterligare fyra personer från nybro som var på besök, vad är grejen? kvällen slutade till slut hemma i solan med rödvin och snack till tidig morgon. sov några timmar och sen upp för jobb. så nu sitter jag här och är helt slut. ska leta upp gårdagens robinson-avsnitt på tv4.se. 
sen kommer min bästaste hem idag, tompa som lämnade mig i helgen för ett besök i kalmar! känns inte riktigt okej. så imorgon blir det åter igen skoj på jobbet! bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0