röd dag = ledig dag

"min" väg till jobbet

vart ska jag börja?
tisdagskvällen slutade bra, fick sällskap av thomas som planerat :). vi lagade hamburgare och kollade på film. 
idag har det åter igen varit jobb och ikväll hoppas jag på att få i mig lite alkohol. syster är förhoppningsvis redan påväg hit med lite vin, så vi får helt enkelt se vad som händer.
Och imorgon är det röd dag och jag är ledig (som alla andra). känns sååå bra! sen återstår det bara sju arbetsdagar innan jag tar mitt pick och pack ner till småland, skogarna och springbreak.


Kommentarer
Postat av: mamsen

du vet inte nån som har vunnit en familjebiljett till springbrake:)mohahahahaha!!

2009-05-21 @ 07:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0