sandaldax

i mina bruna sandaler

härligt väder vi har (eller kanske inte just nu när det regnar och blåser). sommar sommar sommar! så dagen till ära hoppade jag i mina bruna sandaler och tog del av sommardagen. härligt smutsig bild och den blir ju ännu mysigare om man titta noga på mina knölar på fötterna. guuuuud vad stor den ena är. så blir det när man trycker ner fötterna i ett par converse hela vintern, så jag kan ju lova att mina knölar mår bra nu när de får leva fritt. många får operera bort dem (kan bero på att man har trånga skor eller hög hålfot), så jag hoppas verkligen att de försvinner av sig själva annars blir det operation och kryckor så det står härliga till. nu har jag och tompa precis ätit korv med bröd och nu blir det film! yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0