snart : mot stan

today at work


hemma - sköööönt! nu ska jag och syster sminka till oss och dricka några glas vin innan det bär av till stan för ännu en festkväll. livet är allt härligt! OBS: michelle, glöm inte leget!

update: förresten, idag när jag, linn och thomas var på systemet, pratade linn och jag om någonting framme vid kassan, då linn sen säger till mig "ditt jävla as". och eftersom hon alltid använder det uttrycket härmar jag henne och säger "ditt jävla as" samtidigt som jag får stirrblick på han i kassan. så hör jag: "vad sa du?". och jag fattar inte att han pratar med mig då jag fortfarande är inne i min egna lilla värld. haha, han trodde att jag sa det till honom, vilket i och för sig inte var så konstigt. det slutade med att alla står och asgarva och hela situationen blev väldigt rolig! intressant fakta va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0