best weekend

bara de bästa





gårdagen var perfekt, från tidig lördagsmorgon till tidig söndagsmorgon. vi började dagen på stan med några timmars shopping och tyvärr blev det inget gröna lund, vi fick informationen om att det var så jäkla mycket folk (som vi faktiskt redan hade anat, sol+lördag) plus att alla karuseller var avstängda förutom en, så vi åkte istället hem till mig och hade världens bästa förfest, bara vi girls. sedan fortsatte kvällen mot stan och fashing där vi mötte uppe thomas och gänget. grym grym kväll! kvällen slutade iallafall hemma hos mig klockan sju efter några efterfestöl :). och idag har vi bara myst med film och pizza och nu har faktiskt mina älskade tjejer lämnat mig och storstaden och det är så tråkigt här nu. önska att de alltid fanns närmare min sida. tack tack världens bästa för en underbart rolig helg. love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0