home sweet home

hemma efter en helg i malmö med mina underbara tjejer, och nu är jag så trött. fredagen tillbringade vi hemma i hildas nya hus (som för övrigt var det finaste och gulligaste hus jag någonsin sett, vill ha!) med tacos, rödvin och en massa tjejsnack ändå in på småtimmarna. lördag dag gjorde vi stan och jag fick med mig några riktigt bra fynd hem (visas snart). lördag kväll bjöd hilda hem en massa härliga prickar som festade med oss innan vi begav oss ut mot stan och collage. tyvärr så hade jag så satikens ont i magen så jag satt mest ner och tog det lugnt, eller satt på gatan, eller låg bak i taxibilen, saken var den att jag hade så ont så att jag inte ens kunde stå upp. vet inte varför men kan ha varit för att jag fick i mig lite för lite mat under dagen och istället väldigt mycket kaffe och alkohol. typiskt. men det gjorde ingenting för jag var med mina tjejer och då känns allt underbart. tack än en gång för en supermysig helg. älskar er mest! bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0