tomma ord

jag känner att jag inte har någon ork till bloggen just nu. är väldigt trött, mycket jobb, händer väldans mycket skoj som jag ändå inte orka blogga om för jag tycker att det känns meningslöst att sitta vid datorn dessa dagar. jag letar lägenhet men hittar ingenting, jag är trött på mitt jobb (egentligen inte), speciellt när folk kör med snålspel, det är kallt (egentligen varmt för att vara november), jag vill flytta till solen, jag vill ha en symaskin, jag vill börja plugga, jag skulle också kunna tänka mig att köpa en helt ny garderob. så, vart ska jag börja?

Kommentarer
Postat av: (moral) bob (kakan)

du ska lägga undan alla dina pengar du verkligen borde ha nu o göra allt detta!! du har alla förutsättningar nu ju, lite självbevarelsedrift bara bob så e du i hamn!

2009-11-22 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0