trerätters

tillbaka efter några dagar med glesa inlägg här på bloggen. men tänkte att det från och med nu ska bli ändring på det. så här bjuder jag direkt på gårdagens trerätters, som denna gången var min fina pojkväns tur. hur duktig? förätten: champinjonspytt med vitlök och gräslök på grillad baguette. varmrätt: kycklingspett med chili och avocadoröra samt klyftpotatis. efterrätt: panacotta med blåbär och hallon. GOTT!



sen gick det tyvärr inte att lägga upp fler bilder just nu men bilder på sällskapet kommer upp lite senare. vi gjorde också en lek som handlade om att man skulle försöka få upp en liten kartongbit från golvet fast då med händerna bakom ryggen och fötterna på golvet. phu, inte det lättaste men jag sopade banan och vann finalen då jag fick upp en helt platt pappersbit från golvet. så vig har jag aldrig känt mig.



nu ska jag och t sova efter en kväll hemma hos matti med goda baguetter och spel. imorgon blir det också en lång kväll. jobb ändå in på småtimmarna. övertid är då ett måste!!! sen är det bara att packa väskan för på fredag kväll flyger jag längst ner i landet. tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0