091021

nähä, nu går det inte att lägga upp några bilder så jag får helt enkelt ta och skippa det. kvällen har varit väldans mysig med middag hemma hos t:s mamma. det bjöds på ljuvlig lövbiffsröra med klyftpotatis och rödvin, och till efterrätt blev det äppelpaj med glass. mm. gamla minnen kom tillbaka när jag och kära hilda jämt lagade paj (men mestadels blåbärspaj) i södra bondetorp där jag bodde som liten. vi lagade paj i princip varje gång vi lekte och satte oss uppe på en stor sten (alltid samma sten) mitt i en fårhage och år paj med vaniljsås. det var tider det!

sen har jag börjat drömma så konstigt. visst att man kan drömma mycket och vakna dagen efter och komma ihåg allt, men drömmar som känns så verkliga att det är helt sjukt är ganska läskigt, iallafall två nätter i rad. jag har vaknat på morgonen båda gångerna och känt mig helt borta. förvirrad och trött. men det är rätt härligt också. man sover väl ganska djupt då? måste googla vad drömmarna betydde innan sovdags. godnatt!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! Jag hade tänkt ha en tävling om helgens blogg. Om du vill vara med så hör av dig :) Och du måste skrivia namnet på din blogg så jag vet :)

2009-10-22 @ 17:57:30
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0