after work










gårdagen bjöd på after work på jobbet med pizza och vin. det har blivit lite av en tradition att vi sitter där efter stängning och har det trevligt. men orsaken till gårdagens after work var att vi fått en inbjudan till collage där det bjöds på kantarellpanna och rosé, och det vill vi ju gärna inte tacka nej till. sen tog vi oss vidare till riche och från riche till  berns. men, jag kan ju säga som så att från collage och framåt drack jag bara vatten för att må hyffsat idag. känner mig ganska stolt. nu jobb!

(och nej mamma, jag hade inte med kameran ut, detta är den gamla).

Kommentarer
Postat av: mamsen

oj, hur kunde du veta att jag tänkte de?hm.. men jag måste ju säga att jag är imponerad:)du var jättefin i de röda läppstiftet tycker jag:)

2009-10-29 @ 10:50:26
Postat av: linn

jaha nu åker du o sarah hem i helgen, hmm. jag stannar....

2009-10-29 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0