födelsedagskalas





wow, vilken kväll vi hade igår! först blev det lite kava i personalrummet för min, thomas och ellinors del innan det bar av till gondolen där jag och t avnjöt en väldigt god måltid (Grillad entrecôte med karamelliserade
schalottenlökar, pont-neuf potatis och rödvinsås
) och gott vin (Sauvignon Blanc,Villa Maria, Marlborough, Nya Zeeland). tack matti och älskling. efter middagen begav vi oss till söderhof och mötte upp resten av ligan. och där blev det såklart sång, skratt och massa gt. kvällen slutade på kära riche. tack mina älskade vänner och bästa t för att ni gjorde min födelsedag till den bästa någonsin. love you! ps. firade kvällen i en utav mina dunderfynd från berlin, blus med rosett för endast 20 rikstaler, yey!

och tack kära bobis för fin hyllning på bloggen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0