tisdag kväll


ikväll har vi varit i hornstull och ätit hamburgare a la matti. tack tack!

och sen kom vi på den finaste idén om att vi ska starta en klubb som varje tisdag åker hem till varandra och äter mat. lite som halv åtta hos mig fast istället nio hos mig och till detta ska värden/värdinnan varje vecka köpa någon ny slags öl som vi ska finsmaka. låter ju lysande. och för att det skulle vara rättvist ska vi nu tävla mot varandra på bubble shooter om vem ska ska få äran att vara först ut (lägst poäng förlorar alltså) men nu är det så att jag är så förbannad på att jag får så dåliga poäng hela tiden att jag nu har gett upp, ok? egentligen hade vi till imorgon midnatt på oss att få det bästa resultatet men nu är saken så att imorgon är det jobb hela dagen och efter det after work, och jag vill gärna få sova lite inatt, så som sagt, jag ger upp!!!!!!!!!!!!!

så här såg förresten inbjudan ut:

Bereda en afrodiskt lik måltid och inmundiga vår tids livselexir - öl!

Första regeln: Obligatorisk närvaro för samtliga deltagare!
Har ni en gång tackat ja till att ingå i detta slutna sällskap så är det "no turning back".
Andra regeln: Ingen har hört talas om denna gruppen då denna gruppen inte existerar utanför dess medlemmars vetskap därför kan inga ord om denna grupps existens yttras till ofrälsta och otrogna.

Vad det går ut på är att vi ambulerar runt till de olika medlemmarnas lyor där en medlem står som värd och bjuder på en slående kullinarisk upplevelse med tillhörande ölprovning!
Ni som inte dricker öl tar i samband med accepterandet av medlemmskapet sitt eller sina första steg mot den välsignade världen av öl-indulgens.
Ni ska alla känna er ytters priviligierade till denna inbjudan för den går endast ut till den yttersta eliten av finsmakare.

Ers trofasta - Mattias af Pommes Wedberg


Kommentarer
Postat av: Sofie

Pssst. Du kan få låna mitt highscore ;)

214960 poäng! Ses i helgen! Puss

2009-10-28 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0