vad har egentliigen hänt?

jag är världens dåligaste på att blogga. jag vill ju så gärna men utan kamera blir det inge bra. men snart. så därför tänkte jag sammanfatta mina veckor utan blogg för den som är nyfiken. det har hänt så mycket roligt och jag är väldigt besviken på mig själv för att jag tog bloggpause. here you go!

+ köpt världens bästa skor, och världens snyggaste jumpsuit.
+ vunnit en goodiebag för att jag var 1/100 utvalda av 500 för skön stil (bilden visades upp på storbildstv inne i skrapan).
+ hejdåfest för tjejerna som ska tillbringa två månader i thailand/bali (det var också denna kväll som vi shottade 6:or jäger för fulla muggar).
+ flyttat
+ bokat en liten tripp med min käraste.
+ varit på tjejmiddag med sara och clara. tack för en väldigt god varmrätt + efterrätt!
+ middag med svärmor.
+ jag och pappa har haft namnsdag.
+ after work i personalrummet efter stängning (som slutade med galen helkväll) med alla härliga. råkade också byta kort med sandra (detta upptäcktes dagen efter då jag skulle köpa cigaretter och det flera gånger dök upp "fel kod".
+ utförsäljning för vox alla märken. det bjöds på bubbel och kvällen fortsatte på en irländsk pub i gamla stan.
+ sooen har fyllt år och jag är en jättedålig kompis som glömde gratta. FÖRLÅT!
+ längtat mycket till min födelsedag. så snart kan du ge igen sooen, och inte gratta mig :).
+ gratis öldrickande på sns på söder för deras lansering av en ny sko, efter sammarbete med lacoste.
+ köpt ett turkost nagelack (?).
+ funderat på att packa en väska och flytta till spanien. vem klarar av denna hemska kyla?
+ druckit vin med sarah och nk-gänget.
+ hängt om i butiken ännu en gång (fast denna gången på tjej). så det blev en till 13-timmars arbetsdag.
+ världens härligaste tjej har börjat jobba på jobbet, och världens härligaste kille också för den delen.

öch där var det nog slut. tror jag. tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Sooen

Det GÖR inget =) Det var fler som glömde den, bla Mikaela ;)

Nu i helgen har Katta och Johanna varit här och hälsat på och firat mig. Hoppas du har det bra i storstan, miss you här hemma! Hör av dig när du kommer hem så får vi ta och ses!

Puss

Ps. Jag ska inte glömma din födelsedag.;) Ds

2009-10-04 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0