min söta lillebror

hemma efter en hel dags jobb. måndag igen och det känns väldans bra, för i helgen bär det av till familjen i småland. shopping med mams och mys med lillebror väntar. han blir bara större och större hela tiden. de senaste månaderna har han lärt sig simma och tagit flera märken (baddaren och de andra) och han har även lärt sig att skriva sitt namn, lilla älsklingen.
han vet så väl att jag ska komma i helgen och i morse hade han vaknat jättetidigt och frågat mamma yrvaket:

- är michelle hemma nu?
- nej, hon kommer ju inte förrens på fredag.
- hur många dagar är det dit?
- ja, idag är det ju måndag, sen är det tisdag, onsdag, torsdag och sen fredag.
- men, det är ju jättelångt dit.


han längtar efter mig helt enkelt :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt väl med dig? :)

Kram!

2009-10-26 @ 23:18:09
URL: http://aalmah.blogg.se/
Postat av: nathalieh

fin blogg !

allt bra med dig? :)

2009-10-27 @ 12:45:33
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lille Sötis, var länge sedan jag träffade honom nu. Klart han längtar efter sina systrar. Ska du med mamma till Ullared? hörde hon skulle dit imorgon (fredag). Ha en skön helg här hemma i Småland! Kram från kussen

2009-10-29 @ 21:21:10
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: michelle

nej tyvärr. jag åker inte föräns halv 6 eftersom ajg jobbar halvdag. men hon har lovat att skynda sig hem så att hon hinner följa med jonas och teo till flygplatsen :) istället åker vi till kalmar på lördag och shoppar. hoppas allt är bra med dig och stora magen! kramar

2009-10-29 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0