nedräkning

kan jag börja bete mig som vuxen och sluta att längta till min födelsedag. jag är nog den enda som gör det av alla jag känner. inatt drömde jag hela natten att jag fyllde år och allt var tip top, haha. ni som känner mig vet, alltid nedräkning. men eftersom jag bara fyller "litet tal" så får man längta. så det så!
sen igår pluppar thomas ut sig på tunnelbanan och frågar om jag vill ha tårta på morgonen. men hallå, det frågar man väl inte! jag vill bli överraskad.

idag är det ledighet som gäller och jag ska möta upp syster yster på stan. hon skrev ett mess i morse att det snöade. snälla, inte än!

Kommentarer
Postat av: mamsen

hahaha du är otrolig med dina födelsedagar, jag vet ingen som är så glad o fylla år som du.vi hörs imon gums:)

2009-10-13 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0