en helg i september



trevlig lördag i vänners sällskap med öl, vin och öl-pingpong (?). tyvärr blev det inga bättre bilder än dessa. matti drog även fram gitarren som vanligt. sen bar det av till nya grodan men där var det inget vidare. för mycket ungt folk och ja, jag vet inte men gillade inte riktigt lokalen. men annars var kvällen väldigt trevlig!


och soliga söndagen tillbringade jag såklart med min käraste. mys hela dagen, promenad runt mälarhöjden, släktkalas och spel-kväll hemma hos matti. fullt upp med andra ord.

sen är jag väldigt dålig på att blogga just nu. jag vill men ändå inte. min kamera har verkligen gjort sitt, det går bara att ta ett kort var femte minut ungefär och min blogg är inte rolig utan bilder (om den nu ens är det med bilder). men jag tycker att det är mycket roligare att ta bilder än att skriva så thats why. MEN mycket snart ska jag skaffa min en ny kamera och då jäklar! yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0