härliga söndag




- (sarah svarar efter kanske sju ringförsök) vad fan vill du?
- kom in till stan!
- eh, nej. jag är så jävla bakis!
- Men det är jättefint väder!
- Nej, det är det inte alls det!
- jo, snälla! jag har legat sjuk i en hel vecka, helt instängd och vill ha sällskap.
- jag skulle i och för sig behöva en öl.

och mycket riktigt kom sarah och matti in till stan en halvtimme senare för världens godaste quesadillas på fridays och en hel del öl. det är väl så söndagar ska vara?
nu blir det bara lite tillpiff innan vi bege oss till söder för lite ståuppkomik. härligt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh quesadillas, fan så gooooott! Nästan värt att ta en tripp till Sthlm och käka lite på Fridays, och när man ändå är igång så kan man ju ta en pizza på gärdet också. Hungrig blev jag nuu! =)PUSS

2009-09-06 @ 19:01:32
URL: http://soolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0