jag är inte vaken

tjo! imorgon tänkte jag börja blogga igen, det är kanske är på tiden. det har hänt så mycket de senaste dagarna så jag får väl ta det imorgon helt enkelt för just nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. mycket jobb och stress och kvällen idag slutade med att jag mötte upp sarah och nk-gänget för lite after work-öl och det blev faktiskt bara två stycker (otroligt). men det konstiga är jag jag just nu känner mig sjuuukt bakis. det känns som om ölen håller på att komma upp och ja, känner mig helt enkelt väldigt konstig, men men. imorgon är det jobb igen klockan nio, canada goose-rea i stora lass så jag måste verkligen vara fit for fight. orka inte. nu blir det senaste avsnitten av idol sen sooooova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du är bäst av allt!

2009-09-25 @ 22:25:14
Postat av: Anonym

BOBS BLOGGAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-03 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0