nya influensan?

inga bilder har uppdaterats från lördagens fest. jag är sjuk sjuk sjuk! det började igår på morgonen och höll på hela dagen på jobbet. feber, ont i kroppen, halsont, halsbränna och ja, inatt har jag knappt kunnat sova någonting och i morse när jag vaknade kände jag mig värre. så nu har jag ringt till vårdguiden och jag har alla symptom man kan ha för nya influensan. så nu får jag inte gå utanför dörren föräns jag har haft en en symptomfri dag. fy fasen vad tråkigt! orka inte! men jag skulle iallafall inte uppsöka läkaren för de sa att det redan var kaos där. jag känner också att bara för att jag är bland den gruppen som återhämta sig fortast får jag ingen behandling. jag ska bara vara hemma, dricka mycket vatten, te med honung och ta febernedsättande. känns inte riktigt ok.

och som linn sa: ja, då kanske du dör iallafall då, jag drömde nämligen inatt att du skulle dö!

hm, känns bra det!

och de säger också hela tiden på tv:n att nya influensan sprids jättefort i stockholm och att det nu erbjuds gratis vaccination för hela länet. kul att man blev sjuk innan!

så nu hade jag tänkt att bli frisk innan jag fortsätter att blogga! adjö!

Kommentarer
Postat av: t

krya på dig bästa! <3

2009-09-01 @ 12:34:26
Postat av: Sofi Sjöström

Krya på dig! Ta det lugnt Svininfluensan är inte att leka med. Och självklart ska du uppsöka läkare om det blir värre... Kram

2009-09-01 @ 14:02:24
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Krya på dig Misse! Fyfan vad tråkigt att vara inlåst helt ensam! :( PUSSS!

2009-09-01 @ 15:44:58
URL: http://soolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0