patricia



jahopp, söndagen i bilder. inte så mycket att hänga i julgranen men... jag hade i och för sig lite fler bilder på sarah in action men valde att inte lägga upp dem för då kanske jag inte hade levt så länge till. vi var som sagt på the big ben på söder och kollade på robin och en massa fler som uppträdde plus att robin den kvällen var konferencier, så det var väldigt kul att se. vi skrattade två timmar i sträck och efter tog vi taxi till slussen och patricia för lite fest på gay-båten. väldigt väldigt rolig kväll! sen var det så kul, för när jag och sarah var på kos när vi var sjutton träffade vi robin för första gången och även tommy (i randig tröja), och vi har inte setts sen dess, och vad är det, sex år sen. så det var riktigt roligt att se honom igen.

annars är det tisdag och jag är ledig (känns aldrig som att jag jobbar längre) och jag kan bara tänka på att om 24 timmar sitter sarah på ett flyg till grekland, den lilla jäkeln! jag vill också ha ett jobb som man bara kan åka ifrån, som sarah, som sa till hennes chefer igår (för att hon fick ett ryck och bara måste iväg) och imorgon så åker hon. orättvist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga meeeeeeeeeeeer bobs! =) PUSS

2009-09-09 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0