Allt och ingenting - Koh Lanta

Nu har jag försökt att lägga upp ett inlägg hela dagen till min kära Bobs som fyller år idag, men det funkar inte att lägga upp bilder då jag får helt enkelt bara skriva istället.

GRATTIS MIN UNDERBARA VÄN. 26 ÅR. GALET. I sommar firar vi dig lite i efterskott och om det funka att lägga upp inlägget imorgon så får du en till hälsning då, en bättre ;). LOVE YOU!

Och så lite onödig info.

1. Jag har köpt världens finaste "set". Ett par shorts och en blus i leopardmönster. DEN ÄR UNDERBAR och jag älskar den. Dock kommer den nog att användas var del för sig men, gaaaah, vad glad jag är. 50 kronor för båda.

2. Nu tjatar jag om min djur igen men det här måste jag bara skriva. Vi var i Saladan idag och åt middag och efter gick vi och kollade på lite kläder. Pernie gick åt ett håll och jag åt ett annat. Så står jag och kollar på en ställning bland kläder som hänger på galgar och känner plötsligt något hårt som jag tar tag i. Då är det ett sånt där äckligt stort djur som jag har berättat om som flyger in i allt och alla. Jag fick hjärtinfarkt och sprang därifrån och alla thaiare skrattade åt mig. hm. Så nu har jag alltså känt på det där odjuret nästan frivilligt. Jag kanske till och med har blivit botad?

3. Det thailändska nyåret är nästa vecka och hela dagen går ut på att alla sprutar vatten på varandra med vattenpistoler. Man får blöta ner alla (även poliserna) utom muslimerna. Så idag inhandlade jag och Penie varsin gigantisk vattenpistol och redan ikväll invigde vi dem. Vi sprang in till våra grannar som låg i sängen och kollade på datorn och sprutade ner dem, sprang sedan in på vårat rum och låste om oss. Dock var vi lite osmarta och gick ut på balkongen och då blev vi också blöta, eller rättare sagt jag. Vattenkrig.

Ikväll blir det nog några öl med thejboys.

Kommentarer
Postat av: mamsen

hahaha Jonas säger om du ska nån som helst chans o slippa undan nåt djur, så finns nog bara sibirien för dig, lite kallare än vad du är van vid, men garanterat insektsfritt:)

2010-04-10 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0