Bästa kvällen på Lanta - so far

No women, no cry














Här är bilderna från i måndags. Jag och Pernilla hade inte träffats på en heeel vecka (det var för övrigt den längsta veckan i mitt liv) så vi var ju tvugna att fira till det lite, att vi äntligen var tillsammans igen. Linus joinade våran kväll och som sagt åkte vi ner till en strand där vi hade fått nys om att det skulle vara bra party, just denna kväll. Och det var det minsann. Bästa kvällen sen jag kom till Thailand. De hade bygt upp en riktig scen och spelade livemusik hela kvällen. Lite Thailändsk raggea blandat med engelska coverlåtar. Höjdpunkten var förståss när de sjöng "no women, no cry". Underbart. Och att alla stod vid scenen och dansade gjorde inte saken sämre. Jag vill ha det så för alltid!

Kommentarer
Postat av: lulle

eh fy fan nu mår jag dåligt. lulles favvo låt..huuuuuhhhhhhh. själv tar jag bussen mot NK om några minuter, din syrra ligger på soffan och robin i sängen. love you puuuuusssssssss

2010-04-07 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0