En liten historia, torsdag morgon - Koh Lanta

Nyss satt jag ute på balkongen och drack vätskeersättning eftersom jag vaknade med galen magvärk. Pernilla låg inne och sov. Sen helt plötsligt kollar jag upp efter att ha suttit och stirrat trött på flaska ett bra tag, och då är det en stor geting 10 cm från mitt huvud. Jag grips av panik och kastar mig in i lägenheten, varav jag snubblar på en stor träfåtölj och skrapar upp benet. Pernie vaknar i panik och bli jätterädd stackarn. Det är inte bara jag som lider av min fobi, alla i min närhet drabbas också. Jag ber om ursäkt för det.


Kommentarer
Postat av: mamsen

men gud, jag tycker du ärligt ska söka hjälp när du kommer hem, du kan ju aldrig slappna av stackan, vi får ta tag i det när du kommer hem.kram på dig/mamsen.

2010-04-08 @ 07:19:13
Postat av: linn bergh

hahahah :D

2010-04-08 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0